8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

استخدام حسابدار
یکی از شرکت های گروه صنایع بهشهر برای دفتر تهران خود به یک نفر حسابدار با توانائی های زیر نیاز دارد:
ـ آشنا به کلّیّه حوزه های حسابداری از قبیل: مالی، بازرگانی، صنعتی، حقوق و دستمزد، حسابرسی و . . .
ـ حدّاقل سه سال سابقه کار مفید و موثر
ـ آشنا با نرم افزارهای حسابداری
از متقاضیان محترم تقاضا می شود اطلاعات تحصیلات و سوابق حرفه ای خود را حدّاکثر تا پنج روز از تاریخ درج این اطلاعیه به آدرس زیر ارسال فرمایند.
info@zarrinzorrat.com

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
استخدام کارشناس 90/07/28
 
 
 
 
استخدام کارشناس پشتیبانی فنی در گروه شرکت های شاتل (درتهران وکرج)آشنا با مفاهیم MCITP,MCSA
ارسال رزومه به آدرس:
job-cs@shatel.ir
 
 
استخدام کارشناس روابط عمومی باسابقه کار در آژانس هواپیمایی ومسلط به زبان انگلیسی
لطفا"رزومه خودرا به آدرس یاشماره فاکس زیر ارسال فرمایید.
Dahiteb@dahiteb.net
فاكس88671145
 
 
استخدام کارشناس فروش در گروه شرکتهای شاتل
ارسال رزومه به
22612602
job@shatel.ir
 
 
 
استخدام کارشناس بازرگانی خارجی دربزرگترین شرکت اینترنتی ایران
ارسال رزومه به:
job-proc@shatel.ir
 
 
استخدام کارشناس فروش تجهیزات پزشکی مسلط به زبان انگلیسی دارای حداقل 2سال سابقه کارمرتبط
لطفا"رزومه خودرا به آدرس یاشماره فاکس زیر ارسال فرمایید.
Dahiteb@dahiteb.net
فاكس88671145
 
 
 
استخدام کارشناس

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
بانک دی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شعب و ستاد خود، از افراد واجد شرایط در تهران دعوت به همکاری می نماید.

 

 

 

 

 
بدیهی است شروع همکاری منوط به طی شدن مراحل استخدامی بانک و انجام مصاحبه تخصصی، اخذ گواهی سلامت از مراجع پزشكی بانك  و همزمان با راه اندازی و افتتاح شعب، خواهد بود.
اعتقاد به ارزش آفرینی در حد اعلا برای مشتریان و سهامداران، آشنایی با فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات، داشتن روحیه تحول آفرینی، خلاقیت، نوآوری، مورد تاکید و توجه ویژه بانک خواهد بود.

 
رییس شعبه و معاون شعبه
فقط در شهر تهران
1صرفاً همکاران بازنشسته نظام بانکی (بازنشسته سال 1387 به بعد)
2مدرک تحصیلی: کارشناسی (لیسانس) با توانمندی های اجرایی و اطلاعات بانکی به روز. تبصره: در موارد خاص، تقاضای دارندگان مدرک کمتر از کارشناسی با داشتن سوابق قابل قبول تخصصی و مدیریتی(رییس شعبه درجه 1، ممتاز، سرپرست منطقه یا استان) نیز بررسی می گردد.
3سابقه کار: دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار به عنوان رییس شعبه (منتهی به تاریخ بازنشتگی)
4سن: حداکثر 55 سال
5آشنایی با رایانه و خدمات بانکداری الکترونیکی
6برخورداری از حسن شهرت در دوران خدمت به تایید بانک یا موسسه محل خدمت قبل از بازنشستگی
7برخورداری کامل از سلامت جسم و روان به تایید پزشک معتمد بانک

 
كارشناس ارشد ریسك
(ستاد بانك)
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
دارا بودن حداکثر 30 سال سن (متولدین 1/06/1360 به بعد)
دارا بودن حداقل معدل 15
رشته  های مورد نیاز: مدیریت بازرگانی ،حسابداری و مدیریت مالی
بومی بودن در شهر تهران
تسلط بر مهارت های هفت گانه کامپیوتر
داشتن سلامت جسم و روان به تاییدمراجع پزشكی بانك
مدارک مورد نیاز برای ارائه در روز مصاحبه

 
اصل گواهینامه پایان دوره کارشناسی ارشد با معدل ذکر شده
اصل کارت ملی و شناسنامه
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت عمومی برای آقایان
رزومه کوتاه از سوابق کاری مرتبط
مدارک مرتبط با گذراندن دوره های رسمی مهارت های هفت گانه کامپیوتر

 
کارشناس و کارشناس  ارشد  مالی
(ستاد بانك)
مدرک تحصیلی: کارشناسی یا کارشناسی ارشد
دارا بودن حداکثر 30 سال سن (متولدین 1/06/1360 به بعد)
دارا بودن حداقل معدل 15
رشته  های مورد نیاز: مدیریت بازرگانی ،حسابداری و مدیریت مالی
بومی بودن در شهر تهران
تسلط بر مهارت های هفت گانه کامپیوتر
داشتن سلامت جسم و روان به تاییدمراجع پزشكی بانك
مدارک مورد نیاز برای ارائه در روز مصاحبه

 
اصل گواهینامه پایان دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد با معدل ذکر شده
اصل کارت ملی و شناسنامه
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت عمومی برای آقایان
رزومه کوتاه از سوابق کاری مرتبط
مدارک مرتبط با گذراندن دوره های رسمی مهارت های هفت گانه کامپیوتر

 
کارشناس  مبارزه با پولشویی
(ستاد بانك)
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
دارا بودن حداکثر 30 سال سن (متولدین 1/06/1360 به بعد)
دارا بودن حداقل معدل 15
رشته های مورد نیاز: حسابداری ،مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی
بومی بودن در شهر تهران
تسلط بر مهارت های هفت گانه کامپیوتر
داشتن سلامت جسم و روان به تاییدمراجع پزشكی بانك
مدارک مورد نیاز برای ارائه در روز مصاحبه
اصل گواهینامه پایان دوره کارشناسی ارشد با معدل ذکر شده
اصل کارت ملی و شناسنامه
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت عمومی دائم برای آقایان
رزومه کوتاه از سوابق کاری مرتبط
مدارک مرتبط با گذراندن دوره های رسمی مهارت های هفت گانه کامپیوتر

 
کارشناس سوئیفت
(ستاد بانك)
مدرک تحصیلی:  کارشناسی یا کارشناسی ارشد
دارا بودن حداکثر 30 سال سن (متولدین 1/06/1360 به بعد)
دارا بودن حداقل معدل 15
رشته های مورد نیاز:  علوم بانكی ،اقتصاد نظری و مدیریت بازرگانی
داشتن سلامت جسم و روان به تاییدمراجع پزشكی بانك
مدارک مورد نیاز برای ارائه در روز مصاحبه

 
اصل گواهینامه پایان دوره كارشناسی یا کارشناسی ارشد با معدل ذکر شده
اصل کارت ملی و شناسنامه
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت عمومی دائم برای آقایان
رزومه کوتاه از سوابق کاری مرتبط

 
کارشناس حسابداری ارزی
(ستاد بانك)
مدرک تحصیلی: کارشناسی یا کارشناسی ارشد
دارا بودن حداکثر 30 سال سن (متولدین 1/06/1360 به بعد)
دارا بودن حداقل معدل 15
رشته  های مورد نیاز: مدیریت بازرگانی ،حسابداری و مدیریت مالی
بومی بودن در شهر تهران
تسلط بر مهارت های هفت گانه کامپیوتر
داشتن سلامت جسم و روان به تاییدمراجع پزشكی بانك

 
مدارک مورد نیاز برای ارائه در روز مصاحبه
اصل گواهینامه پایان دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد با معدل ذکر شده
اصل کارت ملی و شناسنامه
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت عمومی برای آقایان
رزومه کوتاه از سوابق کاری مرتبط
مدارک مرتبط با گذراندن دوره های رسمی مهارت های هفت گانه کامپیوتر

 

 
تذکر1 : برای کلیه مشاغل کارشناسی یا کارشناسی ارشد چنانچه دارای سابقه مرتبط باشند، حداکثر تا سقف 5 سال به سن آنها اضافه خواهد شد.

 
تذکر 2: پر کردن این رزومه هیچ تعهدی برای بانک جهت استخدام متقاضی ایجاد ننموده و پس از بررسی رزومه های ارسالی در صورت نیاز با داوطلبان تماس گرفته خواهد شد.

 

 

 
*با توجه به اینکه،لینک های خارجی برای سایت بانک دی معمولا ارور میدهد،برای تکمیل فرم،به سایت بانک دی مراجعه نمایید و در قسمت دعوت به همکاری اقدام به تکمیل فرم نمایید*

 

 

 

 

 
بانک دی

 

 







 

 
فعلاً بدون مهلت

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
موسسه مالی واعتباری کوثر(در شرف تاسیس)درنظر دارد به منظور تأمین بخشی ازنیروی انسانی مورد نیاز خود ،دومین آزمون استخدامی را از بین داوطلبان (آقا )دارای مدرک تحصیلی کارشناسی زیر جهت اشتغال درمشاغل متصدی اموربانکی (ریالی و ارزی)درمراکزاستانهای کشور، طبق ضوابط زیر برگزار نماید و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش دعوت به همکاری می نماید.

 
الف – شرایط عمومی:
1- تابعیت ایران ومتعهدبودن به نظام جمهوری اسلامی واعتقاد به اصل ولایت فقیه.
2- متدین به دین مبین اسلام ومذهب شیعه جعفری اثنی اعشری .
3- دارابودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویامعافیت دائم غیرپزشکی .
4- حداکثر سن داوطلب 25 سال تمام، برای مقطع تحصیلی لیسانس(متولدین 1364 به بعد مدت خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب مردافزوده میشود و حداکثر سن 27 سال خواهد بود. )
5- فرزندان خانواده های نیروهای مسلح ،معظم شهدا و جانبازان در شرایط یکسان در اولویت می باشند.

 
6- وضعیت جسمانی وروانی:

 
6-1 برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی .
6-2 برخورداری از روابط عمومی مناسب و آراستگی ظاهر.

 
7- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات .
8- عدم سوء پیشینه کیفری .

 

 
ب- شرایط تحصیلی:
1- دارابودن مدرک تحصیلی لیسانس باحداقل معدل 14 ازدانشگاهها وموسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات وفناوری در رشته های تحصیلی زیر:
- حسابداری
- علوم بانکی
- مدیریت بازرگانی
- رایانه
2- دارندگان معدل 17 به بالا در رشته های فوق ضمن اولویت در جذب ،از شرکت در آزمون کتبی نیز معاف می باشند.
3- دارابودن گواهینامه پایان دوره مهارت های هفت گانه ICDL و یا تسلط بر کاربری رایانه.
4- تسلط نسبی به زبان انگلیسی .

 
ج- محل خدمت :
محل خدمت مرکزاستانهای کشورمی باشد ودرصورت نیاز و بنا به تشخیص ، موسسه می تواند به یکی از مراکز استانها جهت خدمت اعزام نماید.

 
- مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون :
1- فرم تکمیل شده اطلاعات فردی.
2- تصویر مدرک تحصیلی .
3- عکس درابعاد 4×3 که طی یک ماه اخیرگرفته شده باشد.

 

 

 
فعلاً بدون مهلت

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:استخدام موسسه مالی اعتباری کوثر ,
ارسال توسط رحیمیان
1- خانم جهت واحد بازرگانی(30نفر)
2-موتورسوار( 5نفر)
3-کارشناس انعقاد قراردادها (20نفر)
4-منشی 3نفر

 
تحصیلات مورد نیاز :
حداقل تحصیلات فوق دیپلم ضروری است
دانشجویان نیز قابلیت استخدام دارند

 

 
انتخاب شیفت صبح یاعصربامتقاضی است

 
آدرس : 7 تیر قائم مقام , نرسیده به مطهری خ24پ24
تلفن های تماس :   26 _ 88348025

 

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

شركت فناوري اطلاعات خادمان راه دانش براي تكميل نيروي متخصص در رشته هاي شغلي كتابدار، امور مشاركت ها، امور انجمن ها، آمار، برنامه ريزي، منابع، فناوري اطلاعات و  اداري از طريق برگزاري آزمون و مصاحبه، از بين  افراد واجد شرايط ذيل  دعوت به همكاري مي نمايد.

الف) شرايط عمومي :

1)      تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور.

2)      تابعيت جمهوري اسلامي ايران.

3)      اعتقاد قلبي و التزام عملي به نظام مقدس جمهوري اسلامي و اصل ولايت مطلقه فقيه.

4)      التزام فكري و عملي به منشور اخلاقي كتابداران شركت فناوري اطلاعات خادمان راه دانش ، مندرج در درگاه (پورتال) شركت.

5)      دارا بودن حسن شهرت اخلاقي و اجتماعي.

6)      برخورداري از سلامت جسمي و رواني متناسب با شغل.

7)      دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم از خدمت براي آقايان.

تبصره: كارت پايان خدمت بايد حداكثر تا تاريخ 30/8/1390 صادر شده باشد.

8)      نداشتن رابطه استخدامي  با سازمان ها و نهادهاي دولتي و غير دولتي در زمان قطعيت پذيرش در شركت.

تبصره: اولويت جذب با متاهلين مي باشد.

ب) شرايط اختصاصي :

1 ) داشتن مدرك تحصيلي كارشناسي و يا سطح دو حوزه ويا مدارك بالاتر در رشته هاي تحصيلي متناسب با رشته هاي شغلي مورد نياز ، صادره از يكي از دانشگاه ها و موسسات مورد تاييد وزارت علوم تحقيقات و فناوري / بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا مراكز مديريت حوزه هاي علميه.

2) دارا بودن حداكثر سن 30 سال تمام تا تاريخ 29/12/1390

تبصره 1: دارندگان مدارك بالاتر از كارشناسي ، به ازاي هر مقطع 2 سال به حداكثر سن آنان اضافه مي شود.

تبصره 2: درخصوص برادران ، مدت زمان خدمت وظيفه عمومي به حداكثر سن اضافه مي شود.

3) داشتن حداقل معدل 14 در آخرين مدرك تحصيلي يا گواهي موقت پايان تحصيلات.

تبصره1: افرادي مجاز به شركت در آزمون خواهند بود كه حداكثر تا تاريخ 30/8/1390 مدرك تحصيلي يا گواهي موقت پايان تحصيلات خود را از مركز آموزش عالي مربوط اخذ نموده باشد.

تبصره2: ارزشيابي مدارك فارغ التحصيلان دانشگاه ها و موسسات معتبر خارج از كشور ، بر اساس ضوابط وزارت علوم تحقيقات و فناوري / بهداشت درمان و آموزش پزشكي معتبر خواهد بود.

4) ارائه تعهد محضري  مبني بر اشتغال در شهرستان مورد تقاضا و كتابخانه مورد نظر شركت فناوري اطلاعات خادمان راه دانش پس از پذيرش قطعي حداقل براي مدت پنج سال.

5) بومي بودن در سطح استان محل تقاضا براي داوطلبان مرد و در سطح شهرستان محل تقاضا براي داوطلبان زن الزامي است.

تبصره1 : به داوطلبي بومي گفته مي شود كه حداقل داراي يكي از ويژگي هاي زير باشد:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب، با شهرستان مورد تقاضا براي خانم ها و يا استان مورد تقاضا براي آقايان مي بايستي يكي باشد.

ب- حداقل دو مقطع تحصيلي از مقاطع تحصيلي ( ابتدايي ، راهنمايي ، متوسطه و دانشگاه ) در محل مورد تقاضا طي شده باشد.

ج- سكونت خود يا خانواده در شهرستان يا استان محل خدمت، با رعايت استان براي آقايان و شهرستان براي خانم ها، حداقل در دو سال اخير.

تبصره2: در صورت عدم وجود متقاضي بومي برخوردار از صلاحيت هاي لازم ، جذب نيرو از ساير شهرستان هاي استان مربوط انجام مي گيرد.

6). ارائه گواهينامه مهارت هاي هفتگانه رايانه، از يكي از موسسات  معتبر كشور، مندرج در درگاه (پورتال) شركت، پس از اتمام مراحل جذب.

7) كسب موفقيت در آزمون كتبي و مصاحبه.

ج) رشته هاي شغلي مورد پذيرش شركت فناوري اطلاعات خادمان راه دانش:

-  متقاضيان جذب با دارا بودن يكي از مدارك تحصيلي ذيل ، با در نظر گرفتن  رشته شغلي انتخابي و رعايت ساير شرايط مندرج در اين آگهي مي توانند در آزمون شركت فناوري اطلاعات خادمان راه دانش شركت نمايند:

v   رشته شغلي كتابدار: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي كتابداري ، علوم كتابداري واطلاع رساني، ‌الهيات و معارف اسلامي، ادبيات فارسي، تاريخ، امور فرهنگي و مديريت امور فرهنگي، برنامه ريزي امور فرهنگي و يا مدرك سطح دو و يا بالاتر علوم حوزوي.

تبصره: در جذب نيروي انساني براي رشته شغلي كتابدار، دارندگان مدارك تحصيلي كارشناسي و بالاتر در رشته كتابدار در اولويت خواهند بود.

v   رشته شغلي كارشناس امور اداري: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي، علوم اداري، مديريت دولتي، مديريت صنعتي، مديريت اجرايي، مديريت پرسنلي و مديريت اقتصادي در مقطع كارشناسي ، مديريت دولتي در مقطع كارشناسي ارشد با گرايش هاي منابع انساني ، مديريت تحول ، تشكيلات و روشها  و مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و رشته هاي مهندسي صنايع، حقوق.

v   رشته شغلي كارشناس مالي: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي حسابداري، علوم اقتصادي، امور مالي و حسابداري، اقتصاد و مديريت دولتي با گرايش مالي و مهندسي مالي.

v   رشته شغلي كارشناس برنامه ريزي: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي مديريت دولتي، مهندسي صنايع با گرايش برنامه ريزي و تحليل سيستم ها.

v    رشته شغلي كارشناس انجمن ها: دارا بودن دانشنامه كارشناسي يا بالاتر در يكي از رشته هاي اقتصاد ، مهندسي صنايع ، روابط عمومي، برنامه ريزي و تحليل سيستم ها، مديريت دولتي با گرايش هاي مديريت مالي و مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و رشته هاي، ارتباطات و آمار و كارشناسي حقوق.

v   رشته شغلي كارشناس مشاركت ها: دارا بودن دانشنامه كارشناسي يا بالاتر در يكي از رشته هاي اقتصاد ، مديريت دولتي با گرايش هاي مديريت مالي و مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و رشته هاي  ارتباطات ، روابط عمومي، برنامه ريزي و تحليل سيستم ها، و آمار و يا مدرك سطح دو و يا بالاتر علوم حوزوي.

v   رشته شغلي كارشناس منابع: دارا بودن دانشنامه كارشناسي يا بالاتر در يكي از رشته هاي كتابداري، علوم اجتماعي ، ادبيات ، معارف اسلامي ، الهيات ، علوم ارتباطات ، علوم سياسي و جامعه شناسي.

v    رشته شغلي كارشناس روابط عمومي: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي روابط عمومي، امور فرهنگي، علوم ارتباطات ، روزنامه نگاري و مديريت رسانه.

v    رشته شغلي كارشناس فناوري اطلاعات: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در رشته مهندسي كامپيوتر (كليه گرايش ها).

د) مدارك مورد نياز جهت ورود به محل برگزاري آزمون:

-         اصل رسيد بانكي مبني بر پرداخت مبلغ 000/200 ريال به شماره حساب 2100001549005 نزد بانك پارسيان شعبه پارك ساعي شماره كد7/1080  به نام شركت فناوري اطلاعات خادمان راه دانش قابل پرداخت در كليه شعب بانك پارسيان  به عنوان حق ثبت  نام.

تبصره: وجه پرداخت شده بابت حق ثبت نام،  به هيچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.

-        كارت ورود به جلسه آزمون.

-        به همراه داشتن اصل شناسنامه يا كارت ملي.

هـ)مراحل جذب :

مرحله اول ) ثبت نام :

-        ثبت نام  متقاضيان از تاريخ 20/7/1390 الي30/7/1390 از طريق سامانه اينترنتي ثبت نام به آدرس (WWW.IRANPL.IR) انجام مي پذيرد. تاريخ مذكور قابل تمديد نمي باشد.

تبصره: چنانچه در هريك از مراحل آزمون، مصاحبه و ورود به خدمت، مشخص گردد كه داوطلب مداركي خلاف واقع ارائه نموده است، از ادامه مراحل جذب محروم خواهد شد.

مرحله دوم ) آزمون كتبي :

1-    زمان و مكان برگزاري آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

تبصره: كارت ورود به جلسه آزمون ، 48 ساعت قبل از برگزاري آزمون ، از طريق سايت شركت (صفحه شخصي متقاضيان) ، قابل دريافت مي باشد.

2-    سوالات آزمون:

-        سوالات آزمون كتبي به منظور سنجش توانمندي و سطح دانش عمومي متقاضيان رشته هاي شغلي مورد نياز  شركت فناوري اطلاعات خادمان راه دانش، براساس محورهاي زير تعيين مي گردد:

الف) ادبيات فارسي

ب) معارف اسلامي

ج) جريان شناسي تاريخي

د- مديريت عمومي با تاكيد بر مباحث مديريت كتابخانه

ه‍- استعداد سنجي

و- اطلاعات سياسي- اجتماعي

ز- كتابداري و كتابشناسي

 

مرحله سوم ) مصاحبه حضوري: پذيرفته شدگان  مراحل فوق ،با توجه به نياز شهرستانها به ميزان سه برابر ظرفيت به مصاحبه عمومي وتخصصي دعوت خواهند شد.

تبصره : زمان و مكان مصاحبه حضوري ،  متعاقباً از طريق سايت شركت به اطلاع افراد ذينفع خواهد رسيد.


 

مرحله چهارم ) گزينش:

-        پذيرفته شدگان  مرحله سوم پس از طي گزينش ، به همكاري دعوت خواهند شد.

تذكر: شركت در آزمون شركت فناوري اطلاعات خادمان راه دانش، هيچگونه حقي براي متقاضي ايجاد نمي كند. متقاضي با علم به اين موضوع در آزمون شركت مي نمايد.

جدول جذب دو استان تهران و البرز به شرح ذيل است:

البرز

تهران


براي ثبت نام در آزمون اينجا را كليك نماييد:

ورود به فرم ثبت نام


در صورت بروز هرگونه مشكل با شماره تلفن 88925791 داخلي 131 تماس حاصل فرماييد.

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش برای تکمیل نیروی متخصص در رشته‌های شغلی کتابدار، امور مشارکت‌ها، امور انجمن‌ها، آمار، برنامه ریزی، منابع، فناوری اطلاعات و  اداری از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، از بین  افراد واجد شرایط ذیل  دعوت به همکاری می نماید.

 

 

 

 
برای اطلاع از جزئیات استخدام کلیک نمایید

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان