8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مجوز جذب 790 نفر در شهرداری‌های استان داده شده که این جذب باید بر اساس ضوابط و پرهیز از تخلفات باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدرضا ارشادمنش ظهر امروز در همایش شهرداران آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فعالیت در زمینه امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها متنوع است، تصریح کرد: اتاق فکری در این زمینه و با هدف تعالی فعالیت‌ها وجود دارد که پیشرفت فعالیت شهرداری‌ها با تقویت اتاق فکر موجب می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور افزود: تعاونی‌های دهیاری‌ها در سطح کشور تشکلیل شده و توسعه فعالیت دهیاری‌ها با سرمایه قابل توجه مورد حمایت است.
ارشادمنش بیان کرد: سود حاصل از کار تعاونی‌های دهیاری‌ها قابل توجه بوده و با اهتمام بیشتر این سوددهی افزایش نیز خواهد یافت.
وی بر افزایش تجارب دهیاران تاکید کرد و گفت: افزایش تجارب با سفرهای مختلف و ارتقای تجربه میسر خواهد بود که در این زمینه باید از تحمیل هزینه اضافی بر شهرداری‌ها خوداری شود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: مجوز جذب 790 نفر در شهرداری‌های استان داده شده که این جذب باید بر اساس ضوابط و پرهیز از تخلفات باشد.
ارشادمنش گفت: جذب نیروهای جدید همزمان با آذربایجان‌شرقی در سه استان دیگر انجام شده و تا پایان عمر دولت دهم در تمام استان‌های کشور نیروهای جدید جذب خواهند شد.
وی تاکید کرد: هسته‌های استانی در زمینه فعالیت شهرداری‌ها تشکیل شده و از طریق این ستادها مشکلات مربوط به هماهنگی با دستگاه‌ها انجام می‌شود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: تفاهمنامه‌های مناسب در زمینه‌های مختلف با دستگاه‌ها امضا شده که ساماندهی مزار شهدا با بنیاد شهید از این جمله است.
وی اضافه کرد: تشکیل مرکزیت حقوقی در زمینه رفع مشکلات حقوقی شهرداری‌ها مورد توجه وزارت کشور قرار گرفته و در پژوهشکده شهرداری‌ها این دفتر در حال فعالیت است.
ارشاد منش در ادامه از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها توسط شهرداری‌ها تقدیر کرد و گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در زمینه اجرای این قانون به خصوص در حوزه حمل و نقل همکاری خوبی داشته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور با اشاره به طرح هادی در روستاها افزود: رفع مشکلات طرح هادی با کمک مسئولان کشوری و نیز مدیریت داخل استانی و شهری می‌تواند حل و فصل شود.

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:790 نفر در شهرداری‌ها استخدام می‌شوند,
ارسال توسط رحیمیان

استخدام کارمند بیمه
 

استخدام کارمند در بیمه آسیا با سابقه کار و آشنایی با نرم افزار آفیس و اینترنت
نیازمندیم
 
تلفن: 09122245513
 
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: جمعه 25 شهريور 1390برچسب:استخدام کارمند بیمه ,
ارسال توسط رحیمیان
قائم مقام سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور گفت: آموزش‌هاي ساختاري در شهرداري‌هاي سراسر كشور در سال آينده در دستور كار جدي قرار دارد.

تابش فر در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين كه سازمان‌ها و شركت‌هاي زير مجموعه‌ شهرداري‌هاي سراسر كشور بايد به سمت تخصصي شدن پيش بروند، افزود: اساسنامه شركت‌هاي زيرمجموعه شهرداري‌ها را بر مبناي نياز روز پالايش و ساماندهي مي‌كنيم و براي اعضاي شوراها و هيات مديره و كاركنان شهرداري‌ها طوري عمل مي‌شود كه يك نظام جامع، پويا و تخصصي داشته باشند و قطعا روند قبلي در تامين نيازهاي شهرداري‌ها وجود نخواهد داشت.

وي ادامه داد: موضوع آموزش در بين كاركنان شهرداري‌ها و مديران آن‌ها كماكان ادامه دارد و مساله آموزش ساختاري و ارتقاء پايه كاركنان در سال 90 به طور جدي عملي خواهد شد.

قائم مقام سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور خاطر نشان كرد: موضوع آزمون استخدام شهرداري‌ها كه سال گذشته قرار بود اجرايي شود، كماكان در دستور كار قرار دارد، اما اين موضوع به مساله استخدام در شهرداري‌ها بر مي‌گردد و دستورالعمل آن به بسياري از استان‌ها ابلاغ شده تا در زمان مقرر اين مساله اجرايي شود.

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

سوالات عمومي آزمون استخدامی شهرداری ها با پاسخنامه
1000 سوال آزمونهای استخدامی با پاسخنامه: این سوالات فقط شامل سوالات دروس عمومی (زبان فارسی،معارف اسلامی،زبان انگلیسی،ریاضی،آمار،کامپیوتر،سوالات هوش و اطلاعات عمومی) می باشد که برای آزمون استخدامی شهرداری مناسب می باشد.
برای دریافت به سایت www.banksoallat.com مراجعه نمایید

و هدیه ویژه سایت به خریداران این سوالات:
برای مشاهده هدیه به سایت www.banksoallat.com مراجعه نمایید
رمز موفقیت در تکرار، مکرار است.
به علت تشابه سوالات آزمونهای استخدامی هر سال نسبت به سالهای گذشته، مطالعه نمونه سوالات سالهای گذشته می تواند راهکاری مناسب جهت افزایش اطلاعات ، مرور دانستها و آشنایی با نحوه سوالات و در نتیجه افزایش احتمال قبول شدن در آزمونهای استخدامی باشد. لذا جهت موفقیت بیشتر در آزمونهای استخدامی پیشنهاد می شود حتما نمونه سوالات سالهای قبل را مطالعه نمائید
ایمیل:m.fakhr81@yahoo.com
mory1360@gmail.com
تلفن:09358547794
برای دریافت به سایت www.banksoallat.com مراجعه مراجعه نمایید
 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

قوه قضائیه در نظر دارد به استناد بند ب ماده ۲۱۱ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه تعداد ۳۱۷۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون و انجام مراحل گزینش برای خدمت در دادگستری کل استان‌ها و مراکز ستادی استخدام نماید.



الف - شرايط عمومي استخدام
1- تابعيت جمهوري اسلامي ايران .
2- نداشتن سابقه محكوميت جزائي مؤثر.
3- عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر.
4- داشتن توانائي جسمي و رواني متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بيماري‌هاي مسري به تشخيص پزشك قانوني يا پزشك معتمد دادگستري جمهوري اسلامي ايران
5- اعتقاد به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان رسمي مصرّح درقانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
6- التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
7- نداشتن منع استخدامي در دستگاههاي دولتي به موجب آراء مراجع قانوني.

ب - مدارك مورد نياز
1- فرم تكميل شده درخواست شغل از دادگستري جمهوري اسلامي ايران كه پس از ورود اطلاعات داوطلبان از طريق سايت مربوطه اخذ شده باشد.
2- دوقطعه عكس 4×3 كه مشخصات متقاضي در ظهر آن قيد شده باشد.
3- رسيد بانكي مبني بر پرداخت مبلغ 60000 ريال به حساب شماره 980 خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران قابل پرداخت دركليه شعب بانك ملي ايران بعنوان حق ثبت نام (براي مشمولين بند 1 قسمت ج- ايثارگران 50% مبلغ مذكور)
4- تصوير كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم ( براي آقايان )
5- تصوير كارت ملي و تمامي صفحات شناسنامه
6- تصوير آخرين مدرك تحصيلي
7- تصوير مدارك مندرج در بند 7 قسمت ج
8- ساير مدارك پيش‌بيني شده در بند 12 قسمت ج (گواهي‌هاي مربوط به افزايش حداكثر سن)
9 – داوطلبان واجد شرايط پس از تكميل فرم ثبت نام از طريق اينترنت مي‌بايد كليه مدارك مشروحه فوق را ضمن اسكن در سيستم رايانه از طريق سايت مذكور حداكثر تا تاريخ 19/6/90 با پست سفارسي به نشاني دادگستري كل استان مورد تقاضا ارسال نمايند (آدرس دادگستري كليه استان‌ها ضميمه مي‌باشد.)
* مدارك صرفاً در پاكت A4 ارسال شود.
به مدارك ناقص و يا مداركي كه بعد از مهلت مقرر به پست تحويل شده باشد و يا بدون ثبت نام در آدرس اينترنتي ارسال شود ترتيب اثرداده نخواهدشد. (وجوه پرداختي و مدارك ارسالي به هيچ وجه مسترد نخواهد شد)

ج - تذكرات:
1- جانبازان و آزادگان عزيز انقلاب اسلامي و اعضا خانواده معظم (شهداء، مفقودين و جانبازان) به شرط دارابودن شرايط مذكور درآگهي از اولويت مقرر قانوني و امتيازات قانوني برخوردار خواهند بود.
2- كاركنان قرارداد كار معين دادگستري جمهوري اسلامي ايران حداكثر از 10 امتياز (بابت هر يك سال سابقه خدمت قراردادي 2 امتياز)
* كاركنان قراردادي سازمانهاي وابسته به قوه قضائيه مشمول اين بند نمي‌باشند.
3 - افراديكه بطور پيوسته با شوراهاي حل اختلاف همكاري داشته‌اند به شرط اشتغال و دارابودن شرايط مندرج در آگهي متناسب با سابقه خدمت حداكثر از 5 امتياز برخوردار خواهند بود. (بابت هر يك سال سابقه خدمت، يك امتياز)
4- معلولين عادي به شرط دارابودن سايرشرايط مندرج دراين دفترچه از 3% سهميه قانوني بهره‌مند خواهند بود.
5- بسيجياني كه حداقل 4 سال سابقه عضويت فعال و مستمر، درگردان‌هاي عاشورا و الزهرا داشته باشند درشرايط مساوي با ساير داوطلبان غير ايثارگر دراولويت خواهند بود.
6- داوطلبان بومي در صورت كسب حد نصاب نمره لازم و داشتن شرايط مندرج در آگهي تاسقف 50% مجوزهاي استخدامي مربوطه از اولويت لازم برخوردار مي‌باشند و در اين صورت رقابت در بين افراد بومي همان مناطق انجام خواهد شد. چنانچه نسبت به باقيمانده سهميه، ساير افراد بومي رتبه لازم را در بين كليه افراد كسب كرده باشند امتياز فوق مانع از جذب آنها به ميزان بيشتر از 50% سهميه نخواهد شد.
داوطلبان بومي به افرادي اطلاق مي‌شود كه داراي يكي از شرايط بند‌هاي ذيل باشند
• الف - محل تولد آنها با محل جغرافيايي مورد درخواست (استان مورد تقاضا) يكي باشد
• ب - حداقل 2 مقطع از مقاطع تحصيلي ابتدايي، راهنمايي و متوسطه را در استان مورد درخواست گذرانده باشند.
• ج – فرزندان پرسنل نيروهاي مسلح درصورتيكه محل 3 سال از سنوات تحصيلي آنها (اعم از ابتدايي، راهنمايي و يا دبيرستان) با استان مورد تقاضا يكي باشند نيز بومي تلقي مي‌شوند.
7- مشمولين بندهاي ج - 1 ، 2 ، 3 ،4 ، 5 و 6 ضروريست گواهي لازم را از مراجع ذيصلاح { بنياد شهيد و امور ايثارگران – سازمان بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي – دادگستري مركز استان (جهت تاييد سوابق قراردادي و فعاليت مستمر در شوراهاي حل اختلاف)- مديريت توانبخشي سازمان بهزيستي و اداره آموزش و پرورش } حسب مورد اخذ و همراه با ساير مدارك ارسال نمايند. ضمناً جانبازان و اعضاي خانواده محترم شهداء درصورت دارابودن كارت شناسايي معتبر از بنياد شهيد و امور ايثارگران تصوير آن را ارسال نموده ، درغيراينصورت گواهي لازم را از بنياد مذكور اخذ و ارسال نمايند.
توضيح اينكه:
فرزندان محترم شهدا، فرزندان جانبازان 50% و بالاتر و فرزندان آزادگاني كه حداقل 5 سال سابقه اسارت دارند از شركت در آزمون معاف مي‌باشند (هماهنگي لازم در اين خصوص قبلاً با بنياد شهيد و امور ايثارگران بعمل آمده است).
8- به مدارك ارسالي توسط دانشجويان و دارندگان مدارك تحصيلي بالاتر و پايين تر از مقطع تحصيلي اعلام شده در شرايط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنين مدارك معادل ترتيب اثر داده نخواهد شد.
9- معدل كل داوطلبان در مدرك تحصيلي ارائه شده نبايد از 14 كمتر باشد.
10- تاريخ فراغت از تحصيل يا ترخيص خدمت نظام وظيفه داوطلبان بايد قبل از مورخه 19/06/1390 باشد و به آن دسته از مدارك تحصيلي يا كارت پايان خدمت كه بعد از تاريخ مذكور اخذ شده باشد ترتيب اثر داده نخواهد شد.
11- داوطلبان استخدام نبايد مستخدم رسمي و يا پيماني دادگستري جمهوري اسلامي ايران و ساير دستگاههاي دولتي و نهادهاي انقلاب اسلامي باشند.
12- حداقل سن 20 سال تمام و حداكثر سن براي دارندگان مدرك تحصيلي فوق ديپلم و ليسانس 34 سال (متولدين 19/06/1356 به بعد) و براي دارندگان مدرك تحصيلي فوق ليسانس 35 ســال (متولدين 19/06/1355 به بعد) مي‌باشد.
تبصره: موارد زير به شرط ارائه تائيديه‌هاي معتبر به حداكثر سن مذكور اضافه خواهد شد.
الف- جانبازان داوطلب در اثر مجروحيت در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل به ميزان مدت حضور در جبهه، مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشكي.
ب- آزادگان از حداكثر سن فوق‌الذكر معاف مي‌باشند.
ج- اعضا خانواده معظم شهداء، مفقودالاثر، جانبازان تا 5 سال.
د-كاركنان قرارداد كارمعين دادگستري جمهوري اسلامي ايران به ميزان سابقه خدمت قراردادي در دستگاه حداكثر 5 سال.
13- درهرمرحله از مراحل آزمون و استخدام چنانچه عدم صحت اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب احراز شود. داوطلب از انجام مراحل بعدي محروم خواهد شد.
14- مواد آزمون عبارتند از:
الف – آزمون عمومي شامل:
فرهنگ و معارف اسلامي – احكام (رساله عمليه) زبان و ادبيات فارسي –زبان انگليسي
ب- آزمون تخصصي:
سئوالات تخصصي متناسب با رشته شغلي از چهار الي پنج درس اصلي رشته‌هاي تحصيلي مندرج در شرايط احراز آن رشته شغلي خواهد بود.
15 - آزمون چهار مهارت اوليه ICDL شامل (مهارتهاي مباني كامپيوتر، Windows ، Word ، Excel و تايپ ده انگشتي با سرعت حداقل 150 حرف در دقيقه) اين آزمون حداكثر سه ماه پس از پذيرفته شدن در آزمون‌هاي عمومي، تخصصي و مصاحبه انجام مي‌شود.
16- نظر به اينكه براي اشتغال در برخي از مشاغل نياز به طي دوره آموزش شغلي مي‌باشد، بنابراين پذيرفته‌شدگان موظفند در شش ماهه اول خدمت، دوره مربوطه را با موفقيت طي نمايند.
17 – اشتغال قبول‌شدگان از بدو استخدام در رشته‌ شغلي پذيرفته شده و در منطقه جغرافيايي انتخابي حداقل به مدت ده سال خواهد بود ( در اين مدت امكان ا نتقال و جابجايي وجود نخواهد داشت.)
* زمان توزيع كارت ورود به جلسه آزمون و تاريخ برگزاري آزمون متعاقباً از طريق سايت www.modiriat.org به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد. نگهداري كد رهگيري تا اعلام نتايج آزمون ضروري است.
* اقليت‌هاي ديني ملزم به پاسخگويي به سوالات فرهنگ و معارف اسلامي و احكام نمي‌باشند.

لینک نیازها و محل هایی که باید به آن مراجعه نمایید

لینک ثبت نام

اصلاح اطلاعات

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

اسامی قبول شدگان آزمون شرکت ملی نفت ایران اعلام شد

لینک اسامی

برای دیدن اطلاعات تکمیلی مهم در ابن باره کلیک نمایید

*امیدواریم جزو قبول شده ها باشید*

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تکمیل بانک اطلاعات دانش آموختگان ممتاز و پیش بینی تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شرکت ها/مدیریت های تابعه،بر اساس دستورالعمل جذب فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه ها در وزارت نفت در مقاطع تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های تحصیلی مورد نیاز از طریق ثبت نام اینترنتی اقدام نماید.

 

لذا از علاقمندان واجد شرایط دعوت به عمل میآید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از شرایط جذب،رشته های تحصیلی مورد نیاز و نحوه ی ثبت نام به درگاه الکترونیک وزارت نفت به نشانی www.pmhr.ir و یا www.mop.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که جذب دانش آموختگان ممتاز در صنعت نفت پس از احراز صلاحیت علمی/تخصصی،اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و طی سایر مراحل استخدامی بر اساس دستورالعمل های مصوب انجام خواهد پذیرفت.

 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

برای گرفتن راهنما اینجا را کلیک کنید
 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

» چگونه ثبت نام کنيم؟
مشخصات فردي کاربر بايد طبق اطلاعات مندرج در مدارک شناسايي رسمي باشد

- در هنگام وارد کردن اطلاعات فارسی، زبان کامپیوتر خود را به حالت   En  انگلیسی ، تغيير دهيد

ثبت نام شما زمانی تکمیل است که کد رهگیری و شماره پرونده خود را در انتهای ثبت نام دریافت نمایید در غیر این صورت ثبت نام شما دارای هیچ ارزشی نمی باشد

هر کاربر مي تواند صرفا يک بار ثبت نماید و همچنین با شماره پرونده و کد رهگیری که در انتهای ثبت نام ، سامانه در اختیار شما قرار میدهد ،

فقط یکبار میتوانید اقدام به ویرایش اطلاعات شخصی خود نمائید .

کاربران بايد از صحت اطلاعاتي که در قسمت ثبت نام وارد مي کنند، اطمينان داشته باشند

مهلت ثبت نام : تا پایان روز  1390/06/17 می باشد.
توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید.
توجه ویژه : پس از تکمیل کلیه بندهای تقاضانامه و تایید نهایی و دریافت کد رهگیری  هیچگونه تغییر و یا اصلاحی درخصوص اطلاعات تقاضانامه امکان پذیر نمی باشد.
:: داوطلبان گرامی ::
چنانچه با ورود به سایت ، ثبت نام نمودید و بدلیل نبودن شماره حساب سازمان مربوطه موفق به واریز وجه نشدید
اشکالی در روند کار پدید نمی آید به زودی شماره حساب اعلام می شود و شما در قسمت ویرایش می توانید مشخصات فیش واریزی را وارد نمائید

تاریخ آزمون استخدامی سازمان شهرداریها روز جمعه مورخ 22/07/1390 می باشد.

كارت ورود به جلسه آزمون توانمندي هاي عمومي و تخصصي در روزهاي 17/07/1390 و 18/07/1390 از سایت دریافت نمایید داوطلبان محترم در نظر داشته باشندکه کتابهای دایره المعارف جامع شهر و روستا منابع آزمون استخدامی سازمان شهرداریها نمی باشند از اینرو علاوه بر منابع اختصاصی که متن آگهی به آن اشاره شده منابع عمومی آزمون شامل فناوری اطلاعات-زبان و ادبیات فارسی-ریاضی و آمار مقدماتی-احکام و معارف-کتاب قوانین و مقررات شهر و شهرداری-زبان انگلیسی می باشند.

» شیوه پرداخت وجه (پردخت اینترنتی چیست کلیک کنید)

کلیه داوطلبان لازم است قبل از شروع ثبت نام مبلغ 200,000 ریال برابر با بیست هزار تومان به شماره کارت استان مربوطه واریز نمایید .
واریز وجه اینترنتی و یا از طریق خودپردازها به صورت انتقال وجه خواهد بود و به هیچ عنوان مراجعه حضوری به شعب بانک انجام نشود.
توجه فرمائید :
وجوه را دقیقا به شماره کارت مربوط به استان مورد نظر خود واریز نمائید و در صورت هرگونه اشتباه ، مسئولیت آن به عهده خود شماست .
وجوه واریزی به هیچ عنوان بازگردانده نمی شود . پس از واریز وجه تاریخ پرداخت ، شماره پیگیری و شماره کارتی را که با آن پرداخت کرده اید در قسمت مربوطه پرنمائید و تا
تایید پرداخت وجه از سوی سامانه ، رسید را نزد خودتان نگهدارید .
آدرس اینترنتی بانک ملی ایران  ( فقط  با کارت بانک ملی)      https://epayment.bmi.ir/MoneyTransfare

سازمان همياري شهرداريهاي آذربایجان شرقی-شماره کارت    6037991199506464
سازمان همياري شهرداريهاي خراسان شمالی-شماره کارت    6037991199506332
سازمان همياري شهرداريهاي لرستان-شماره کارت                6037991199506449
سازمان همياري شهرداريهاي یزد-شماره کارت                     6037991199506456

قبلا ثبت نام کرده امم
ثبت نام برای آزمون
دریافت کد شغل مورد درخواست
دریافت کد استان مورد تقاضا
ورود به سیستم پاسخگویی
دریافت دفترچه آزمون
راهنما
دریافت کارت آزمون

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

برای ثبت نام به

مشخصات فردي کاربر بايد طبق اطلاعات مندرج در مدارک شناسايي رسمي باشد

- در هنگام وارد کردن اطلاعات فارسی، زبان کامپیوتر خود را به حالت   En  انگلیسی ، تغيير دهيد

ثبت نام شما زمانی تکمیل است که کد رهگیری و شماره پرونده خود را در انتهای ثبت نام دریافت نمایید در غیر این صورت ثبت نام شما دارای هیچ ارزشی نمی باشد

هر کاربر مي تواند صرفا يک بار ثبت نماید و همچنین با شماره پرونده و کد رهگیری که در انتهای ثبت نام ، سامانه در اختیار شما قرار میدهد ،

فقط یکبار میتوانید اقدام به ویرایش اطلاعات شخصی خود نمائید .

کاربران بايد از صحت اطلاعاتي که در قسمت ثبت نام وارد مي کنند، اطمينان داشته باشند

مهلت ثبت نام : تا پایان روز  1390/06/17 می باشد.
توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید.
توجه ویژه : پس از تکمیل کلیه بندهای تقاضانامه و تایید نهایی و دریافت کد رهگیری  هیچگونه تغییر و یا اصلاحی درخصوص اطلاعات تقاضانامه امکان پذیر نمی باشد.
:: داوطلبان گرامی ::
چنانچه با ورود به سایت ، ثبت نام نمودید و بدلیل نبودن شماره حساب سازمان مربوطه موفق به واریز وجه نشدید
اشکالی در روند کار پدید نمی آید به زودی شماره حساب اعلام می شود و شما در قسمت ویرایش می توانید مشخصات فیش واریزی را وارد نمائید


http://register.omorshahrdari.ir/

http://register.omorshahrdari.ir/ مراجعه نمایید
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:آگهی استخدام شهرداری های,
ارسال توسط رحیمیان
وزیر آموزش و پرورش گفت: 17 هزار نفر از نیروهای حق التدریسی، سوادآموزی و نیروهای دارای مدرک دانشگاهی از مهر ماه به استخدام رسمی آموزش و پرورش در می آیند.

 
حمید رضا حاجی بابایی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بر اساس قانون مصوبه مجلس 17 هزار نیروی آموزش و پرورش از اول مهر ماه با تغییر وضعیت به استخدام رسمی آموزش و پرورش در آمده و در محل خدمت خود مستقر می شوند و حکم آن ها نیز نیمه دوم مهرماه ابلاغ می شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت نیروهای شرکتی آموزش و پرورش اظهار داشت:‌ بر اساس مصوبه مجلس آزمون تعیین تکلیف نیروهای شرکتی تیر ماه گذشته برگزار شد و پنج هزار و هشتصد نفر از این نیروها نمره لازم را کسب کردند و جزو اولویت های استخدامی آموزش و پرورش هستند و هر وقت که به وجود آن ها نیاز شود جذب خواهند شد.

 
حاجی بابایی، تأکید کرد: در آموزش و پرورش هیچ فردی که تعیین تکلیف نشده باشد، نداریم و تمام نیروهای آموزش و پرورش تعیین تکلیف شدند.

 
وی ادامه داد: آموزشکده های فنی نیز به طور کامل به همراه نیرو و ساختمان هایشان تحویل وزارت علوم شدند و از این پس در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار ندارد.

 

 
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از این پس نیروهای آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه تربیت معلم و آزمون و طی دوره های مربوطه جذب وزارت آموزش و پرورش می شوند و بر اساس قانون مصوب مجلس آموزش و پرورش از طریق دیگری جذب نیرو نمی کند

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:استخدام رسمی 17 هزار معلم در آموزش و پرورش,
ارسال توسط رحیمیان