8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

بانك تات (سهامي عام- غیردولتی) با ويژگي هاي متمايز در عرصه بانكداري و با اعتقاد به سرمایه انسانی به عنوان مهمترین شایستگی کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی، از افراد مجرب، متخصص، متعهد و با انگیزه کشور در سطح شغلی متصدی برای واحد اطلاعات ساختمان مرکزی بانک دعوت به همكاري مي نمايد

الف- شرايط عمومي داوطلبين:     
- نیروی مورد نیاز: 2 نفر(خانم و آقا)
1-  مدرك تحصيلي:
كارشناسي (ليسانس) بر اساس اولويت هاي مورد نياز بانك دررشته هاي: 
- روابط عمومی
- علوم اجتماعی
- جامعه شناسی
- زبان و ادبیات فارسی.

2-  دارا بودن شرايط عمومي استخدام و برخورداري از سلامتي كامل جسم و روان بنا به تشخيص پزشكان معتمد بانك.
3-  دارا بودن كارت پايان خدمت و يا معافيت دايم غيرپزشكي ( ويژه آقايان، با توجه به بند 6).
4-  آشنایی کامل به زبان انگليسي.
5-  عدم سوءپيشينه كيفري.
6- حداقل 3 سال تجربه کاری مفید و مرتبط.
7- برخورداري از روابط عمومي قوي و آراستگي ظاهر.
8- عكس ارسالي مي­بايست:
- طي يك ماه اخير گرفته شده باشد.
- در ابعاد 4*3 باشد.
- با فرمت jpg اسكن شود و حجم فايل اسكن شده بين200 تا 300 مگاپيكسل باشد.

ب - نحوه ثبت نام:
چون روش ثبت نام فقط از طريق سايت بانك تات www.Tatbank.ir و بصورت  اينترنتي خواهد بود، لذا كليه متقاضيان واجد شرايط مي بايست مشخصات خود و ساير اطلاعات لازم را در فرم دعوت به همكاري  ثبت نمايند و به هيچ عنوان مداركي را براي ادارات بانك ارسال ننمايند.

ج- نكات شايان توجه:
1-   درج شماره تلفن (در فرم تقاضاي همكاري) براي تماس ضروري بوده و در صورت عدم توفيق بانك  در برقراري ارتباط، هيچگونه مسئوليتي متوجه بانك نخواهد بود.
2-  چنانچه بانك در هر يك از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده توسط داوطلب يا عدم تطبيق هريك از شرايط اعلامي خود با موارد مندرج در سايت گردد، ادامه فرآيند استخدامي ميسر نبوده و موضوع همكاري كان لم يكن تلقي مي گردد، بعلاوه اينكه موضوع از طريق مراجع قضايي       نيز تحت پيگرد قرار مي­گيرد.
3-  پس از بررسي اوليه، در صورت حائز شرايط بودن و قبولي در مصاحبه، از افراد واجد شرايط براي همكاري دعوت بعمل خواهد آمد.
4-  بانك در قبول يا رد درخواست متقاضي مختار است.
5-  ثبت نام در سایت بانک، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد نمود.
توجه: زمان مصاحبه بر اساس اولويت هاي مورد نياز از طريق تلفن به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد و نيازي به پيگيري حضوري و تلفني با اين امور نيست.

لطفاً شماره پرونده الكترونيكي را نزد خود نگهداري نمائيد چون امكان جستجوي آن از طريق بانك مقدور نمي باشد.

مديريت امور توسعه سرمایه انساني

ورود به فرم ثبت نام

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تعامل با وزارت آموزش و پرورش به این نتیجه رسید که فارغ‌التحصیلان این رشته در پروسه زمانی باید استخدام شوند.



نوراله حیدری دستنایی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌در حال حاضر کمیسیون به بررسی مسائل و مشکلات فارغ ‌التحصیلان رشته تربیت معلم است و پس از بحث‌های فراوان توافق به عمل آمده که فارغ‌التحصیلان این رشته باید در یک پروسه زمانی به تدریج استخدام شوند.
حیدری افزود:‌جلسه امروز 29 آبان‌ماه همچنان ادامه دارد و در ضمن به موضوعات مربوط به بررسی افزایش 35 درصدی حقوق و مزایای اعضای غیرهیئت علمی وزارت بهداشت نیز خواهد پرداخت.
 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

سازمان همیاری شهرداریهای استان اذربایجان غربی به منظور تکمیل کادر واحد املاک خود ازميان فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر استخدام مي‌كند .
به گزارش خبرنگار بازاركار  طبق اعلام سازمان همیاری شهرداریهای استان اذربایجان غربی رده شغلي مورد نياز اين سازمان كارشناس امورثبتی اعلام شده است كه فارغ التحصيلان با مدرك كارشناسي حقوق و3 سال سابقه كار مرتبط واشنا بودن به مسایل ثبتی مي‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام كنند.
لازم به ذكر است كه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند ضمن مراجعه حضوری، خلاصه سوابق کاری و رزومه شخصی با ذکر تلفن تماس و ادرس محل سکونت به همراه تصویر اخرین مدرک تحصیلی و یک قطعه عکس تا مورخه 30 ابان 90  به امور اداری یا واحد املاک و حقوقی سازمان همیاری شهرداریهای استان اذربایجان غربی واقع در ارومیه خیابان خیام جنوبی جنب مهمانسرای نیروی انتظامی تحویل دهند.
همچنين مي‌توانندجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 19- 2229918 داخلی 124 و یا تلفن همراه 09104142521 (اقای پزشکیان) تماس حاصل نمایند.
 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

توزيع كارت آزمون استخدامي بانك مركزي آغاز شد  
كارت وورد به جلسه آزمون استخدامي بانك مركزي از امروز 28 آبان توزيع مي‌شود.
به گزارش خبرنگار بازاركار، داوطلباني كه ثبت‌نام آن‌ها تائيد شده مي‌توانند از تاريخ 28 آبان لغايت 30 آبان براي چاپ كارت ورود به جلسه آزمون به نشاني اينترنتي  http://azmoon.cbi.ir مراجعه نمايند.
همراه داشتن كد رهگيري و كد ملي براي دريافت پرينت كارت الزامي است.

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 610 نیروی حق التدریسی و 120 نیروی سوادآموزی در این استان استخدام شدند.
سیدعبدالصالح صمدی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این افراد شامل نیروهای حق التدریس بامدرک فوق دیپلم و سابقه پنج سال و لیسانس با سابقه چهارسال فعالیت مستمر در آموزش و پرورش هستند.
وی بیان کرد: نیروهای سوادآموزی مشمول ماده پنج که بالای 60 ماه سابقه خدمت دارند نیز به صورت پیمانی و آزمایشی استخدام شدند.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: احکام این افراد هم اکنون صادر شده و باید از 28 آبان به ادارات آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کنند.
وی یادآور شد: استخدام 110 نفر باقیمانده معلمان حق التدریس با مدرک فوق دیپلم که پرونده آنها دارای نقص است، در حال پیگیری است.
صمدی نسب عنوان کرد: ازمجموع یک هزار 386 نیروی حق التدریسی آموزش و پرورش استان، 665 نفر در سال گذشته و 610 نفر در سال جاری استخدام شدند.

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

1 - آيا امكان تغيير تاريخ برگزاري آزمون وجود دارد؟
زمان آزمون صبح روز جمعه 4/9/90 و غيرقابل تغيير است.
2 - آيا آزمون نمره منفي دارد؟
بلي.
3 - در بخش پيگيري و رؤيت مشخصات براي اينجانب نوشته شده «واجد- نقص مدرك» آيا به من اجازه شركت در آزمون داده مي‌شود؟
اگر عبارت فوق وجود دارد، به شما اجازه شركت در آزمون داده مي‌شود و پس از قبولي از شما خواسته مي‌شود مدارك ناقص خود را ارائه نماييد.
4 - مداركم را كامل ارسال نموده‌ام ولي در بخش «پيگيري و رؤيت مشخصات» برايم «واجد- نقص مدرك» درج گرديده است، چه كار بايد انجام دهم؟
براي شما كارت صادر مي‌شود و مي‌توانيد در آزمون شركت نماييد و درصورت قبولي مدارك شما مجدداً مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
5 - كارت آزمون كي صادر مي‌شود؟
از روز سه شنبه 1/9/90 از طريق همين سايت قابل دريافت مي‌باشد.
6 - محل سكونت با محل كار درخواستي من متفاوت است، در كجا بايد آزمون بدهم؟
در كارت شما آدرس محل برگزاري ذكر مي‌شود (ضمناً براي رفاه حال داوطلبان، در مركز استان محل سكونت از آنها آزمون گرفته خواهد شد).
7 - در مورد گروه شغلي «ماشين نويس» منظور از ماده آزمون «دفترداري» چيست؟
سؤالات اين ماده آزموني مربوط به اصول كلي اداره دفتر مديران، سرپرستان و نظاير آن مي‌باشد.
8 - آيا رشته‌هاي مهندسي مجاز به آوردن ماشين حساب هستند؟
حتماً! در حد ماشين حساب مهندسي لازم است با خود داشته باشند.
9 - آيا رشته‌هاي غير مهندسي مجاز به آوردن ماشين حساب هستند؟
خير. همراه داشتن آن براي رشته‌هاي غير مهندسي تخلف محسوب مي‌شود.
10 - ضرايب آزمون عمومي و تخصصي چگونه است؟
الف: براي رشته‌هاي غير مهندسي ضرايب يكسان است. ب: براي رشته‌هاي مهندسي ضرايب آزمون تخصصي در اطلاعيه شماره 15 ذكر شده است.

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

برای ثبت نام آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کلیک نمایید

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

نمونه سوالات آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان
نمونه سوالات آزمونهای استخدامی با پاسخنامه: این مجموعه شامل سوالات دروس عمومی براي كليه رشته هاي شغلي شامل مهارتهاي هفتگانه ICDL ، زبان انگليسي، اخلاق و معارف اسلامي و استعدادهاي ويژه تحصيلی می باشد

 

 برای دریافت به سایت www.banksoallat.com مراجعه نمایید

و هدیه ویژه سایت به خریداران این سوالات

برای مشاهده هدیه به سایت www.banksoallat.com مراجعه نمایید
رمز موفقیت در تکرار، مکرار است.
به علت تشابه سوالات آزمونهای استخدامی هر سال نسبت به سالهای گذشته، مطالعه نمونه سوالات سالهای گذشته می تواند راهکاری مناسب جهت افزایش اطلاعات ، مرور دانستها و آشنایی با نحوه سوالات و در نتیجه افزایش احتمال قبول شدن در آزمونهای استخدامی باشد. لذا جهت موفقیت بیشتر در آزمونهای استخدامی پیشنهاد می شود حتما نمونه سوالات سالهای قبل را مطالعه نمائید
ایمیل:m.fakhr81@yahoo.com
mory1360@gmail.com
تلفن:09358547794
برای دریافت به سایت www.banksoallat.com مراجعه مراجعه نمایید
 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:سوالات عمومی آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان, آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان, منابع آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان, منابع عمومی آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان, آگهی استخدامی سازمان بنیاد مستضعفان, آگهی آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان, سوالات عمومی آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان, استخدام در بنیاد مستضعفان, آگهی استخدام در بنیاد مستضعفان, ثبت‌نام آزمون جذب نیرو در بنیاد مستضعفان از فردا انجام می‌شود, ثبت‌نام آزمون جذب نیرو در بنیاد مستضعفان از فردا, ثبت‌نام آزمون جذب نیرو در بنیاد مستضعفان, آغاز ثبت‌نام آزمون جذب نیرو در بنیاد مستضعفان از فردا, آغاز ثبت‌نام آزمون جذب نیرو در بنیاد مستضعفان, منابع سئوالات آزمون عمومی بنیاد مستضعفان, آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان در سال 90, تاریخ آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان, نحوه آزمون استخدامی بنیاد مستضعفان, نمونه سوالات آزمونهای استخدامی با پاسخنامه: این مجموعه شامل سوالات دروس عمومی برای كلیه رشته های شغلی شامل مهارتهای هفتگانه ICDL, زبان انگلیسی, اخلاق و معارف اسلامی و استعدادهای ویژه تحصیلی می باشد, مهارتهای هفتگانه ICDL, استعدادهای ویژه تحصیلی, ,
ارسال توسط رحیمیان

 

د – مهلت و مدارك مورد نياز براي ثبت نام:

1.      داوطلبین از تاریخ درج آگهی تا پایان روز 20/09/90 فرصت خواهند داشت با رعايت موارد زير و با مراجعه به سايت www.itrws.com برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند.

2.      ارسال مدارك زير  با فرمت JPG و حجم حداکثر 60 کیلو بایت براي هر كدام از مدارك.

-         تصويركارت ملي (دورو).

-         تصوير فيش بانكي واريزشده.

-         تصوير آخرين مدرك تحصيلي.

-         عکس پرسنلی 4×3 با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل.

3.      واریز مبلغ 000/100 ریال به عنوان حق ثبت نام به حساب جاری طلائی به شماره 0171800092701 بانک سپه شعبه یوسف آباد به نام موسسه آموزشی پژوهشی صنایع و معادن(نگهداري فيش واريزي و شماره آن براي ثبت نام و در صورت پذيرش در مرحله اول آزمون براي انجام مصاحبه، مورد نياز داوطلب خواهد بود.)

 

تبصره 1 :ضروری است داوطلبین گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی دقت لازم را در تکمیل اطلاعات داشته باشند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند. بدیهی است در هر یک از مراحل آزمون كتبي، مصاحبه و اعلام نتایج حتی پس از استخدام، چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و مندرجات اصل مدرک مشاهده شود ضمن ممانعت از ادامه کار، اقدام قانونی لازم معمول خواهد شد.

 

ه – دریافت کارت آزمون:

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از روز 10/10/90 تا پايان 14/10/90 از طریق سایت  www.itrws.comو طبق کد رهگیری ارائه شده انجام می گردد.

مكان و تاريخ برگزاری آزمون هنگام دریافت کارت اعلام ميشود.

و – نحوه برگزاری آزمون:

آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد. سوالات شامل دو گره عمومی وتخصصی می باشد .

سوالات عمومی براي كليه رشته هاي شغلي شامل مهارتهاي هفتگانه ICDL (20 سوال)، زبان انگليسي (20 سوال)، اخلاق و معارف اسلامي (20 سوال) و استعدادهاي ويژه تحصيلي (35 سوال) مي باشد.

سوالات تخصصی شامل سوالات تخصصي مرتبط با عنوان شغلي و رشته تحصيلي مي باشد.

ز – اعلام نتایج آزمون:

نتایج مرحله اول آزمون و محل برگزاری مصاحبه متعاقبا در سایت www.itrws.com اعلام می گردد.

داوطلبین می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات با شماره تلفن: 88902847 و 88902726-021 تماس حاصل نمایند.

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامي در نظر دارد براي تكميل ظرفيت مشاغل تخصصي خود (فهرست جدول مقابل) تعداد 135 نفر از افراد متخصص، متعهد و با انگيزه را از طريق آزمون كتبي با همكاري سازمان سنجش آموزش كشور و همچنين مصاحبه تخصصي و سنجش سلامت به صورت قراردادي براي مركزيت و واحدهاي اصلي شركتهاي مادر تخصصي و مؤسسات تابعه، با شرايط ذيل استخدام نمايد:الف- شرایط عمومي:1. تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران2. تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور 3. التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران4. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیرپزشکی (ويژه برادران).5. عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تاييد مراجع ذيصلاح)6. عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی 7. نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شرکت ها8. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر 9. داشتن توانائی و سلامت کامل جسمی و روانی ب- شرايط اختصاصي استخدام:1. حداكثر سن داوطلبان 35 سال (تا تاريخ انتشار آگهي).2. دارا بودن معدل 14 به بالا از دانشگاه هاي معتبر.3. قبولي در آزمون كتبي و مصاحبه.4. براي مشاغل ليسانس و فوق ليسانس شركت كنندگان در زمان ثبت‌نام، بايد داراي مدرك فارغ‌التحصيلي مربوطه باشند.تذكرات:- نوع استخدام، قرارداد کار مدت معین و از نظر بیمه و بازنشستگی تابع قوانین سازمان تامین اجتماعی می باشد. - اثبات عدم برخورداري از هر يك از شرايط فوق منجر به قطع همكاري در هر مرحله از استخدام خواهد شد.- محل برگزاري آزمون شهر تهران مي‌باشد.

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان