8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
رييس اتحاديه‌ سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري ايران درباره ثبت نام آزمون كارآموزي وكالت گفت: ثبت نام داوطلبان شركت در اين آزمون از صبح روز يكشنبه ـ 24 مهرماه ـ آغاز شده و تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت.
بهمن كشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: به منظور تسهيل امور ثبت نام و جلوگيري از تراكم، از روز يكشنبه 17 مهرماه فروش كارت اعتباري ثبت نام آزمون آغاز شد و اين روند همزمان با ثبت نام ادامه دارد.
وي تاكيد كرد: در صورت وجود هر نقصي در روند ثبت نام از قبيل اشتباه در نام و ساير موارد، داوطلباني كه ثبت نام را انجام داده و كد رهگيري دريافت كرده‌اند مي‌توانند در روزهاي اعلام شده در سايت اسكودا و روزنامه اطلاعات به مكان‌هايي كه براي استقرار باجه‌هاي رفع نقص در مقر كانون‌هاي 21 گانه در نظر گرفته شده، مراجعه و مشكل را حل كنند.
رييس اسكودا خاطرنشان كرد: داوطلبان پس از ثبت نام به هيچ عنوان نمي‌توانند كد خود را تغيير دهند و كانوني را كه قصد شركت در آن را داشته‌اند و براي آن ثبت نام كرده‌اند، عوض كنند.

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

 

رئيس اداره سنجش و مهارت اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان از ثبت نام بيش از 9000 نفر در اولين دوره ثبت نام الكترونيكي آزمون هاي ادواري استان اصفهان خبرداد.
به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، رئيس اداره سنجش و مهارت اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان گفت:اين اداره کل با هدف سامان بخشيدن به اجراي آزمون هاي ادواري و به منظور تحقق اهداف دولت الكترونيك و تكريم ارباب رجوع آزمون هاي ادواري را در كليه رشته هاي مهارتي اعم از خدماتي ، فني ، رايانه ، هنري ، گردشگري و .... به غير از حرفه هاي صنايع ساختمان و قاليبافي را بصورت همزمان با سراسر كشور بصورت الكترونيكي به مدت دوازده روز از دهم لغايت بيست و دوم مهرماه آغاز و تا بيستم همين ماه از متقاضيان ثبت نام نمود.
دانشمند در ادامه افزود : طي اين مدت در استان اصفهان تعداد نه هزار و سي و پنج نفر خواهر و برادر ثبت نام نموده اند كه استان اصفهان بعد از تهران دومين استان از نظر آمار ثبت نام شدگان در يكصدوسي و پنج رشته مهارتي ميباشد .
وي اظهار داشت : ثبت نام شدگان ميتوانند كارت ورود به جلسه را از طريق سامانه http://advari.irantvto.ir از پانزدهم لغايت هجدم آبان ماه سال جاري دريافت نموه و سپس در روز جمعه بيستم آبان ماه در آزمون كتبي ادواري رشته مورد نظر كه محل برگزاري آزمون نيز در كارت ورود به جلسه هر فرد درج خواهد شد ، حضور يابند.
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

دارا بودن حداقل معدل 15

متولدین 1/1/1355 به بعد-حداکثر سن 35 سال

تندرستی و توانایی جسمی و روانی

دارای تجربه کاری به شرح زیر:

پشتیبان نرم افزار-7 نفر-حداقل دو سال سابقه برنامه نویسی-مسلط به جاوا،PLSQL،Oracle Developer، و آشنا به لینوکس

راهبر و پشتیبان سیستم(شیفت)3 نفر-حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط-مسلط به پایگاه داده Oracle و سیستم عامل لینوکس

راهبر و پشتیبان شبکه-3 نفر-حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط-مسلط به Switching مبتنی بر cisco،Routing مبتی بر cisco و آشنا به امنیت شبکه

فکس:

26216130

ارسال این فرم هیچگونه تعهدی برای بانک ایجاد نمیکند و در زمان لازم از متقاضیان دعوت به عمل می آید.

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
به گزارش روابط عمومي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، علاقه مندان به همكاري با نهاد از فردا 20 مهر با مراجعه به سايت نهاد و بررسي جدول استاني، انتخاب رشته شغلي و شهرستان مورد نظر مي­توانند نسبت به ثبت نام و شركت در آزمون اقدام كنند. 
يادآوري مي شود از آنجا كه دعوت به همكاري بر اساس جدول اعلامي و به صورت بومي صورت مي گيرد علاقه­مندان حتما در انتخاب محل مورد نظر دقت كنند.

 
فايل هاي مربوطه :
list.xls84.48 KB
 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور براي تكميل نيروي متخصص در رشته هاي شغلي كتابدار، روابط عمومي، امور مشاركت ها، امور انجمن ها، آمار، برنامه ريزي، عمران، فناوري اطلاعات و  اداري و مالي از طريق برگزاري آزمون و مصاحبه، از بين  افراد واجد شرايط ذيل  دعوت به همكاري مي نمايد.

الف) شرايط عمومي :

1)      تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور.

2)      تابعيت جمهوري اسلامي ايران.

3)      اعتقاد قلبي و التزام عملي به نظام مقدس جمهوري اسلامي و اصل ولايت مطلقه فقيه.

4)      التزام فكري و عملي به منشور اخلاقي كتابداران نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، مندرج در درگاه (پورتال) نهاد به آدرس «WWW.IRANPL.IR».

5)      دارا بودن حسن شهرت اخلاقي و اجتماعي.

6)      برخورداري از سلامت جسمي و رواني متناسب با شغل.

7)      دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم از خدمت براي آقايان.

تبصره: كارت پايان خدمت بايد حداكثر تا تاريخ 30/8/1390 صادر شده باشد.

8)      نداشتن رابطه استخدامي  با سازمان ها و نهادهاي دولتي و غير دولتي در زمان قطعيت پذيرش در نهاد.

تبصره: اولويت جذب با متاهلين مي باشد.

ب) شرايط اختصاصي :

1 ) داشتن مدرك تحصيلي كارشناسي و يا سطح دو حوزه ويا مدارك بالاتر در رشته هاي تحصيلي متناسب با رشته هاي شغلي مورد نياز ، صادره از يكي از دانشگاه ها و موسسات مورد تاييد وزارت علوم تحقيقات و فناوري / بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا مراكز مديريت حوزه هاي علميه.

2) دارا بودن حداكثر سن 30 سال تمام تا تاريخ 29/12/1390

تبصره 1: دارندگان مدارك بالاتر از كارشناسي ، به ازاي هر مقطع 2 سال به حداكثر سن آنان اضافه مي شود.

تبصره 2: درخصوص برادران ، مدت زمان خدمت وظيفه عمومي به حداكثر سن اضافه مي شود.

3) داشتن حداقل معدل 14 در آخرين مدرك تحصيلي يا گواهي موقت پايان تحصيلات.

تبصره1: افرادي مجاز به شركت در آزمون خواهند بود كه حداكثر تا تاريخ 30/8/1390 مدرك تحصيلي يا گواهي موقت پايان تحصيلات خود را از مركز آموزش عالي مربوط اخذ نموده باشد.

تبصره2: ارزشيابي مدارك فارغ التحصيلان دانشگاه ها و موسسات معتبر خارج از كشور ، بر اساس ضوابط وزارت علوم تحقيقات و فناوري / بهداشت درمان و آموزش پزشكي معتبر خواهد بود.

4) ارائه تعهد محضري  مبني بر اشتغال در شهرستان مورد تقاضا و كتابخانه مورد نظر نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور  پس از پذيرش قطعي حداقل براي مدت پنج سال.

5) بومي بودن در سطح استان محل تقاضا براي داوطلبان مرد و در سطح شهرستان محل تقاضا براي داوطلبان زن الزامي است.

تبصره1 : به داوطلبي بومي گفته مي شود كه حداقل داراي يكي از ويژگي هاي زير باشد:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب، با شهرستان مورد تقاضا براي خانم ها و يا استان مورد تقاضا براي آقايان مي بايستي يكي باشد.

ب- حداقل دو مقطع تحصيلي از مقاطع تحصيلي ( ابتدايي ، راهنمايي ، متوسطه و دانشگاه ) در محل مورد تقاضا طي شده باشد.

ج- سكونت خود يا خانواده در شهرستان يا استان محل خدمت، با رعايت استان براي آقايان و شهرستان براي خانم ها، حداقل در دو سال اخير.

تبصره2: در صورت عدم وجود متقاضي بومي برخوردار از صلاحيت هاي لازم ، جذب نيرو از ساير شهرستان هاي استان مربوط انجام مي گيرد.

6). ارائه گواهينامه مهارت هاي هفتگانه رايانه، از يكي از موسسات  معتبر كشور، مندرج در درگاه (پورتال) نهاد، پس از اتمام مراحل جذب.

7) كسب موفقيت در آزمون كتبي و مصاحبه.

ج) رشته هاي شغلي مورد پذيرش نهاد :

-  متقاضيان جذب با دارا بودن يكي از مدارك تحصيلي ذيل ، با در نظر گرفتن  رشته شغلي انتخابي و رعايت ساير شرايط مندرج در اين آگهي مي توانند در آزمون نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور شركت نمايند:

v   رشته شغلي كتابدار: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي كتابداري ، علوم كتابداري واطلاع رساني، ‌الهيات و معارف اسلامي، ادبيات فارسي، تاريخ، امور فرهنگي و مديريت امور فرهنگي، برنامه ريزي امور فرهنگي و يا مدرك سطح دو و يا بالاتر علوم حوزوي.

تبصره: در جذب نيروي انساني براي رشته شغلي كتابدار، دارندگان مدارك تحصيلي كارشناسي و بالاتر در رشته كتابداري در اولويت خواهند بود.

v   رشته شغلي كارشناس امور اداري: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي، علوم اداري، مديريت دولتي، مديريت صنعتي، مديريت اجرايي، مديريت پرسنلي و مديريت اقتصادي در مقطع كارشناسي ، مديريت دولتي در مقطع كارشناسي ارشد با گرايش هاي منابع انساني ، مديريت تحول ، تشكيلات و روشها  و مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و رشته هاي مهندسي صنايع، حقوق.

v   رشته شغلي كارشناس مالي: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي حسابداري، علوم اقتصادي، امور مالي و حسابداري، اقتصاد و مديريت دولتي با گرايش مالي و مهندسي مالي.

v   رشته شغلي كارشناس عمران: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي مهندسي عمران (كليه گرايش ها) ، مهندسي راه وساختمان و مهندسي معماري.

v   رشته شغلي كارشناس آمار: دارا بودن دانشنامه كارشناسي  و يا بالاتر در يكي از رشته هاي آمار و آمار كاربردي.

v   رشته شغلي كارشناس برنامه ريزي: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي مديريت دولتي، مهندسي صنايع با گرايش برنامه ريزي و تحليل سيستم ها.

v    رشته شغلي كارشناس انجمن ها: دارا بودن دانشنامه كارشناسي يا بالاتر در يكي از رشته هاي اقتصاد ، مهندسي صنايع ، روابط عمومي، برنامه ريزي و تحليل سيستم ها، مديريت دولتي با گرايش هاي مديريت مالي و مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و رشته هاي، ارتباطات و آمار و كارشناسي حقوق.

v   رشته شغلي كارشناس مشاركت ها: دارا بودن دانشنامه كارشناسي يا بالاتر در يكي از رشته هاي اقتصاد ، مديريت دولتي با گرايش هاي مديريت مالي و مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و رشته هاي  ارتباطات ، روابط عمومي، برنامه ريزي و تحليل سيستم ها، و آمار و يا مدرك سطح دو و يا بالاتر علوم حوزوي.

v   رشته شغلي كارشناس منابع: دارا بودن دانشنامه كارشناسي يا بالاتر در يكي از رشته هاي كتابداري، علوم اجتماعي ، ادبيات ، معارف اسلامي ، الهيات ، علوم ارتباطات ، علوم سياسي و جامعه شناسي.

v    رشته شغلي كارشناس روابط عمومي: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در يكي از رشته هاي روابط عمومي، امور فرهنگي، علوم ارتباطات ، روزنامه نگاري و مديريت رسانه.

v    رشته شغلي كارشناس فناوري اطلاعات: دارا بودن دانشنامه كارشناسي و يا بالاتر در رشته مهندسي كامپيوتر (كليه گرايش ها).

د) مدارك مورد نياز جهت ورود به محل برگزاري آزمون:

-         اصل رسيد بانكي مبني بر پرداخت مبلغ 000/200 ريال به شماره حساب 147279558 نزد بانك تجارت شعبه فلسطين _كشاورز شماره كد 322 به نام نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور قابل پرداخت در كليه شعب بانك تجارت به عنوان حق ثبت  نام.

تبصره: وجه پرداخت شده بابت حق ثبت نام،  به هيچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.

-        كارت ورود به جلسه آزمون.

-        به همراه داشتن اصل شناسنامه يا كارت ملي.

هـ)مراحل جذب :

مرحله اول ) ثبت نام :

-        ثبت نام  متقاضيان از تاريخ 20/7/1390 الي30/7/1390 از طريق سامانه اينترنتي ثبت نام به آدرس (WWW.IRANPL.IR) انجام مي پذيرد. تاريخ مذكور قابل تمديد نمي باشد.

تبصره: چنانچه در هريك از مراحل آزمون، مصاحبه و ورود به خدمت، مشخص گردد كه داوطلب مداركي خلاف واقع ارائه نموده است، از ادامه مراحل جذب محروم خواهد شد.

مرحله دوم ) آزمون كتبي :

1-    زمان و مكان برگزاري آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

تبصره: كارت ورود به جلسه آزمون ، 48 ساعت قبل از برگزاري آزمون ، از طريق سايت نهاد (صفحه شخصي متقاضيان) ، قابل دريافت مي باشد.

2-    سوالات آزمون:

-        سوالات آزمون كتبي به منظور سنجش توانمندي و سطح دانش عمومي متقاضيان رشته هاي شغلي مورد نياز  نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور ، براساس محورهاي زير تعيين مي گردد:

الف) ادبيات فارسي

ب) معارف اسلامي

ج) جريان شناسي تاريخي

د- مديريت عمومي با تاكيد بر مباحث مديريت كتابخانه

ه‍- استعداد سنجي

و- اطلاعات سياسي- اجتماعي

ز- كتابداري و كتابشناسي

مرحله سوم ) مصاحبه حضوري: پذيرفته شدگان  مراحل فوق ،با توجه به نياز شهرستانها به ميزان سه برابر ظرفيت به مصاحبه عمومي وتخصصي دعوت خواهند شد.

تبصره : زمان و مكان مصاحبه حضوري ،  متعاقباً از طريق سايت نهاد كتابخانه هاي عمومي به اطلاع افراد ذينفع خواهد رسيد.

مرحله چهارم ) گزينش:

-        پذيرفته شدگان  مرحله سوم پس از طي گزينش ، به همكاري دعوت خواهند شد.

تذكر: شركت در آزمون نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور ، هيچگونه حقي براي متقاضي ايجاد نمي كند و متقاضي با علم به اين موضوع در آزمون شركت مي نمايد.


لینک ثبت نام و جدول وضعيت جذب در استان ها را در ادامه مطالب مشاهده نمایید


سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور

ادامه مطلب...
ارسال توسط رحیمیان

 

فایل کلیه نمونه سوالات پی دی اف ( PDF ) می باشد.
برای باز کردن نمونه سوالات
 پیام نور بهتر است از برنامه ادوب اکروبات ۹ استفاده کنید.
اگر برنامه لازم را ندارید می توانید از گزینه View استفاده کنید

 

سوالات درس کتابخانه و کتابداری 

 

 

 

 

View Download

 

254k

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

رانگاناتان دانشمندي با فضيلت در امور كتابداري بود. وي قصد داشت روشهاي علمي را در زمينه هاي مختلف علم كتابداري به كار

 ببرد و  به اين منظور قواعدي كلي شامل قوانين‘ احكام و اصول تنظيم كرد و درباره كاربرد واژه هاي مزبور كنوانسيونهايي را برگزار

 كرد تا اصول  مزبور را در مفاهيم مختلف به شرح زير تثبيت كند.

            قانون. در مفهوم حوزه علمي وسيعي مانند علم كتابداري به كار مي رود.

            حكم و قاعده. در مفهوم اولين تقسيمات در يك حوزه علمي وسيع كاربرد دارد‘ مانند انتخاب كتاب‘ طبقه بندي و فهرست

            نويسي.

            اصل. در مفهوم تقسيمات ثانويه يا بعدي يك حوزه علمي وسيع به كار مي رود‘ مانند ترتيب شكلي و طبقه بندي و

            الفبايي كردن در فهرست نويسي.

 رانگاناتان پنج قانون معروف خود در زمينه علم كتابداري را در سال 1924 ابداع كرد. اين پنج قانون در سال 1928 در قالب بيانيه

 هايي شكل گرفت و به عبارت صحيحتر در اين سال شكل نهايي خود را به دست آورد.

 پنج قانون علم كتابداري رانگاناتان در سال 1931 منتشر شد. اين يك اثر كلاسيك است و پنج قانون علم كتابداري و مفاهيم آنها

 را به تفصيل شرح داده است. چكيده اين اثر عبارت از اين است كه كتابها براي استفاده هستند و استفاده كننده عامل اصلي است

 كه بايد در وقتش صرفه جويي شود. اين قوانين برخوردي علمي با علم كتابداري را فراهم آورده اند. روح اين قوانين در نوشته هاي

 رانگاناتان متجلي است. اين قوانين به عنوان پايه هاي علم كتابداري پذيرفته شده اند.

 پائولين ا. آترتون پنج قانون علم كتابداري را در كتابش تحت عنوان «كاربرد دانش» بدقت بررسي كرده است. به عقيده او «زماني كه

 نحوه فهرست نويسي كنوني را با ديدي انتقادي بررسي مي كنيم‘هر وقت كه طرز استفاده از كتابخانه هايمان را مورد ارزيابي قرار

 مي دهيم  و هنگامي كه چگونگي بهبود عملكرد خود و مديريت خدمات كتابخانه هايمان را مطالعه مي كنيم‘ اين قوانين به من (و

 به دانشجويانم)  رهنمودها و دلايل اساسي مورد نيازمان را ارائه مي كنند.

            اين پنج قانون عبارتند از:

1.       كتاب براي استفاده است؛

2.       هر خواننده اي كتابش؛

3.       هر كتابي خواننده اش؛

4.       صرفه جويي در وقت خواننده اش؛

5.       كتابخانه يك سازمان در حال رشد است.

تذكر اول: نتيجه قانون چهارم علم كتابداري «صرفه جويي در وقت كاركنان» است.

تذكر دوم: امروزه مفهوم واژه كتاب بايد در بعدي وسيعتر به معني «مدرك» به كار رود.

قوانين بنيادي

قوانين علم كتابداري قوانين بنيادين اين علم هستند. اين قوانين براي هر مسأله اي در زمينه هاي علم كتابداري‘ خدمات كتابداري و رويه هاي كتابداري قابل اجراست. اين قوانين در شكل نهايي خود شامل تمام رويه هاي كتابداري مربوط به گذشته‘ حال و آنهايي است كه احتمالاً در آينده به وجود مي آيند. از آنجا كه وضعيت مرزهاي دانش كتابداري بر اثر فشارهاي اجتماعي‘ اقتصادي‘ سياسي‘ تكنولوژيك و اخلاقي دائماً در حال تغيير است‘رويه هاي جديد نيز رشد و تكامل پيدا مي كنند. معلوم شده است كه اين قوانين هميشه در مورد رويه هاي جديد قابل اجراست.

تضاد بين احكام

احكام و قواعد فهرست نويسي‘ طبقه بندي و غيره همگي مفاهيم پنج قانون علم كتابداري هستند. احكام فهرست نويسي مخصوص شاخه فهرست نويسي است. به همان طريق‘ احكام طبقه بندي ويژه حوزه طبقه بندي است. هرگاه تضادي بين احكام فهرست نويسي پيش بيايد‘ بايد براي رفع آن به قوانين پنجگانه علم كتابداري رجوع كرد. بنابراين‘ پنج قانون مزبور به عنوان مرجع عالي عمل مي كنند. همين مسأله دقيقاً در مورد احكامي كه به بخشهاي ديگر علم كتابداري مربوط مي شود نيز صادق است (نظير طبقه بندي و انتخاب كتاب).

            اگر تضادي بين احكام فهرست نويسي و اصول بنيادين كلي (مانند قوانين شرح و تفسير‘ قانون متشابه و متقارن‘ قانون صرفه جويي و امساك‘ قانون تغييرات مكاني و قانون مبادلات و نفوذ متقابل فرهنگها) وجود داشته باشد‘ با كمك قوانين علم كتابداري مي توان به توافقي دست يافت. اين امر در مورد احكام مربوط به تقسيمات علم كتابداري نيز عيناً قابل اجراست.

مختاري معمار‘حسين؛ درآمدي بر كتابداري؛ شيراز: نشر قو‘ 1374

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:قوانين علم كتابداري,
ارسال توسط رحیمیان